Възраждам малко стара тема, но преди седмица не успях отново да запаля. От тогава съм пробвал още 3 пъти и не иска, и не иска. Това, което се случи беше, че колата си запали, работи около 25мин може би и реши сама да угасне след това. Просто и паднаха оборотите и угасна. След това успях отново да запаля, но угасна след около 5мин този път. На 3тия път не поиска да запали и оттогава вече не иска изобщо. Чудим се за бензиновата помпа дали не е с един приятел, но ще видя да се свържа с някой да я погледне. Като имам отзив ще драсна тук от какво е, че миналата година така и не я карах да я погледнат.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Не иска да запали понякога
Collapse
X
-
Ми колега, ако не е от бензина, провери положителната клема на акумулатора - там на нея с едно като шпилка е захваната клемата, която дава ток на електрониката на колата. При мен се беше извадила от минаване през една дупка и колата угасна - бензин имаше да ме удави, ток върти всичко, обаче не пали.
Comment
-
Първоначално публикувано от MaVrUt Покажи съобщениедатчик на колянов вал....ако има такъвsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеАко не бъркам схемно трябва да има голяма прилика със 155-ца тоест трябва да има датчик такъв... Трябва да ги има и онези релета които при мен са под дебитомера и от които може да направи тоя проблем (те се водят главни за електроника и помпа и тн + бушоните им)
Значи :
Първо има ли ток на бензиновата помпа , ако има извадете помпата и ревизирайте кошницата и цялата помпа . Ако няма няма ток прегледай релета и бушони - капака на таблото пред лявото ти коляно .
Ако все пак има ток и помпата вдига достатъчно налягане вижте дали има налягане и на рейката с дюзите . Ако има налягане на рейката но пак не пали виж датчика на коляновия вал - намира се от ляво като застанеш пред мотора , ниско долу над една шайба побобна на зъбно колело .
http://shrani.si/f/2U/5Q/3eMKEjUP/170420101503.jpg на снимката се вижда въпросната шайба долу в десния ъгъл (мотора е сниман отзад )
И все пак има ли искра на свещите ?
И накрая ако не се открие от какво не пали я товариш на репатрака и в сервиза на Румен или Бобо (хора които са виждали 164-ка )
А може и направо на репатрака и при тях без да се чудиш какво да буташ за да я върнат на пътя . Поддръжката на този мотор е елементарна но и той си има своите капризи .. Алфа е все пак (не е фиат)Last edited by Sunny; d.m.y г., 18:12.Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Изхождах от една схема която имам от 10 години...
Тя е за 2.0 164-ка...
(тая тема пост 116 http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=54083&page=8 )
Схемата на 164 и 155 според аутодата е същата уш... Дори и да е така явно самите и компоненти са пратени на различни места...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеИзхождах от една схема която имам от 10 години...
Тя е за 2.0 164-ка...
(тая тема пост 116 http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=54083&page=8 )
Схемата на 164 и 155 според аутодата е същата уш... Дори и да е така явно самите и компоненти са пратени на различни места...Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
То пък схемата не се отваря нещо...
Ще я кача пак (въпреки че не ми дава защото вече е качвана)...
Лошото е че схемата е за коли от 92-ра натам а маи проблемната машина е 91...
Като се правят проби дали има напрежение към помпата, това да става като се върти контактния ключ до положение "стартер" (да се замерва напрежението на помпата докато стартера върти). Да се провери и дали има постояния + (общ) за дюзите. Да се провери и + на бобините...Attached FilesLast edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:57.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Може наистина да е помпата.Аз имах такъв проблем-трудно палеше,и даже спря да пали на бензин(Само на газ-добре че беше през лятото).Като извадихме помпата се оказа че се е притрило едно маркуче "осмица"с дължина 5-6см. от една скобичка за стягане.Монтирахме помпата,след смяната на маркучето обратно в резервоара, и досега пали без грешка на бензин и в най-минусовите дни!
---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:23 ----------
ALFA ROMEO 164 2.0 T.S *93Мечтател
Comment
Comment